شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

قدم دائی زاده مبارک

سلام دیشب دائی و خانمش امده بودن به منزلمون و خبر دادن که من دارم یه همبازی برا خودم پیدا می کنن آره زن دائی داره یه نی نی میاره .

حالا شما تصور کنید که اونم پسر بشه اون وقت ما با هم چه آتیشی بسوزونیم .

شما چه فکر می کنید من یه پسر شیطون می شم یا یه پسر آقا !!!!!

عجب بابای بی توجهی

سلام من امروز خیلی از دست بابائی شاکیم

می دونید اصلا به من توجه نمی کنه الان مدتهاست که سایت من رو به روز نکرده .امروز حتما باهاش این موضوع رو مطرح می کنم اینککه نمی شه آدم کلی وقت می ذاره و دوست پیدا می کنه بعد با چند روز به روز نکردن همه دوستام منو فراموش می کنن

باشه حالا تا بریم باهاش صحبت کنیم . شما دوستای گلم می تونید عکسهای ظروف غذام رو تو اینجا مشاهده کنید.

ادامه مطلب ...

جدید ترین لباس ها

بازم سلام امروز می خوام جدیدترین لباسهامو براتون بذارم تا شما هم از دیدینشون مثل خودم لذت ببرید .

برای دیدن عکسها   اینجا  رو کلیک کنید.

ادامه مطلب ...

اسباب بازیهامو دارین

سلام بچه ها امروز میخوام عکس اسباب بازیهامو براتون نشون بدم

ببینید

عروسکهای من

سلام به دوستای مهربونم می بخشید که دیر به شما سر می زنم حقیقتش بابائی برام کم وقت می ذاره .منم خیلی ازش شاکی هستم .همش براش دعا می کنم که سالم باشه و برای اینکه من زندگی راحتی داشته باشم تمام سعی خودش رو بکنه .

امروز  می خواستم عکس عروسکهایی که مامانی برام گرفته براتون بذارم حتما برام نظر بدین ممنون می شم .

مرسی کف پا

خوب بعد از یک هفته بالاخره بابائی تونست بیاد و سایت رو آپ دیت کنه

می دونید بابائی این روزا خیلی سرش شلوغه اما بازم منو فراموش نکرده  مثلا روز شنبه با مامانی اومدن مهمونی پیش من و منم که براشون خونه تکونی کرده بودم یه جای پای خوشکل براشون به یادگار گذاشتم

ملاحظه کنید :