شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

قدم دائی زاده مبارک

سلام دیشب دائی و خانمش امده بودن به منزلمون و خبر دادن که من دارم یه همبازی برا خودم پیدا می کنن آره زن دائی داره یه نی نی میاره .

حالا شما تصور کنید که اونم پسر بشه اون وقت ما با هم چه آتیشی بسوزونیم .

شما چه فکر می کنید من یه پسر شیطون می شم یا یه پسر آقا !!!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
admin چهارشنبه 29 خرداد 1387 ساعت 18:03 http://p30stars.net

با درود و سلام خدمت شما دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.من admin هستم. و فرومی آموزشی،علمی و تخصصی برای تمام ایرانیان راه اندازی کردم. خوشحال می شوم از تخصص و مهارت شما به عنوان مدیری لایق و کاردان بهره مند شوم.درصورت علاقه بازدیدی بفرمایید.
www.p30stars.net
موفق باشید.منتظر حضور سبز شما هستم.

مامان تیستو چهارشنبه 5 تیر 1387 ساعت 13:55

ببین شما هم باید آقا باشی هم شیطون. خب وقتی بچه ای اگه بچگی نکنی و آتیش نسوزونی که خوب نیست.
دایی زاده جدید هم مبارکه. انشاءالله به شادی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد