شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

عید قربان

این هفته قرار گرفتن عید قربان در روز شنبه باعث شد تعطیلات آخر هفته طولانی تری داشته باشیم  . 

پنجشنبه هم که طبق معمول بابایی آمد تهران و کلی شاد شدی . 

حکایتی شده این علاقه تو بابایی به هم . وقتی میبینیش چشمت برق خاصی میزنه و عکس العمل هایی که در برابرش نشون میدی را برای هیچ کس دیگه ای نداری . 

البته کلا به همجنس خودت بیشتر گرایش داری و کلا بچه اجتماعی هستی و اهل غریبی کردن نیستی و راحت با همه دوست میشی  

آقای همسایه را که می بینی بدون اینکه بخواد بغلت کنه خودت را میکشی طرفش و خلاصه که خودت را تو دل همه جا مکنی  

پنجشنبه از فروشگاه تحفه آمده بودند برای لکه گیری ناهار خوری تا ولت میکردم بدو بدو میرفتی پای آقا را میگرفتی که بغلت کنه  

یه اتفاق جالبی هم که مامانی تعریف کرد این بود که چهارشنبه من که اداره بودم دکمه پیام گیر تلفن را زدی و صدای من که پیام گذاشته بودم وقتی پخش شده زدی زیر گریه  

یعنی دیگه صدام را از پشت تلفن میشناسی قربونت برم الهی  

دیگه این که از چهار شنبه چند ثانیه ای شروع کردی بایستی البته بیشتر از اونی که خودت دستت را رها کنی ما دستت را رها میکنیم و تشویقت میکنیم تا بدون تکیه گاه بایستی . تا شنبه به یک دقیقه رسید البته در این بین باید به تشویق مکرر و یک صدا ادامه دهیم. 

 جمعه هم با هم رفتیم خرید البته به اتفاق مامانی و زن عمو  تو هم وسط کار خوابت گرفت و یک بهانه گیری و گریه اساسی راه انداختی  

عصر جمعه هم رفتی حمام و بعد از چند روز حسابی آب بازی کردی . 

شب رفتیم خونمون . و برای اولین بار ساعت ۱ نشده بود خوابیدی ساعت ۶ صبح بیدار شدی . ساعت را دیدم باورم نمیشد ۵ ساعت مداوم خوابیدم .

روز عید هم خونه بودیم شب هم مامانی و بابایی آمدند پشمون بعد هم با اصرا ر به خاطر اینکه فردا تو اذیت نشی من را راضی کردند که شب برم اونجا بخوابم . 

اما چشمت روز بد نبینه چه خوابیدنی یک دقیقه نگذاشتی چشمام روی هم بره تا صبح همش نق زدی و دنده به دنده شدی و شیر خوردی جیغ کشیدی وووو خلاصه که تلافی شب قبل را در آوردی حسابی 

الان هم دارم از خواب میمیرم ولی باید تا ۵ بعد از ظهر صبر کنم البته به شرط اینکه اون موقع شما میل به خواب داشته باشی . 

امیدوارم بد قلقی دیشبت بی دلیل بوده باشه 

خدا حفظت کنه عزیزکم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد