شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

زیارت قبول

سلام دوستای خوبم

من رفتم وبرگشتم و حالا اومدم تا براتون بگم که رفتم پیش آقای مهربون و برای همتون دعا کردم .

نمی دونید که چه لطفی داره با آقا صحبت کردن و ازش درخواست یاری کردن

از حالا به بعد همیشه دلم برای مسجد بالا سر آقا تنگ میشه .برای حرمش، گنبدش ، کبوتر های حرمش و هر اونچه خوبی که اونجاست.

دعا می کنم قسمتتون بشه و برید اونجا

راستی بابائی امروز تو یه سایت اطلاعات زیر رو راجع به من خونده

وزن من حدود 340 گرمه و قدم تقریبا 26.6 سانتی متر است. ابروها و پلکهایم کامل شده اند. و مسلما مامانی حرکتهای من رو احساس می کند. 

خوب فعلا اینها رو داشته باشید تا هفته دیگه جواب سونو جدید آماده میشه و با هم مقایسه می کنیم.

مهربان ترین آقای دنیا

سلام به همگی

من امروز خیلی هیجان زدم می دونید چرا

چون داریم آماده می شیم تا بریم به یه سفر . سفری که اولین سفر زندگی منه می خوام برم به زیارت مهربان ترین آقای دنیا همونی که از راه دور اومده تا سنگ صبور ما ایرانی ها باشه .

بله دیگه فردا قراره با مامانی و بابائی بریم سفر مشهد و من هم از این اتفاق خیلی خوشحالم . می خوام برم اونجا برای همه دعا کنم هم برای سلامتی خودم هم برای همه دوستانی مهربونی که این چند وقته پیدا کردم اگر کسی دعایی داره بگه که به نیابتش به آقام بگم تا اونم حاجتشو روا کنه.

پس فعلا خدا حافظ تا دوشنبه .

از خواهر عیسی چه خبر؟

طبق اطلاع واصله تا کنون هیچ خبری از نامبرده در دسترس نیست جز تعدادی لباس آن هم توسط  مامانی تهیه گردیده است هم اکنون نظر شما را به تصاویر تعدادی از این موارد جلب می کنیم.

به این می گن کالاسکه

سلام دوستای مهربونم

می خواستم بهتون بگم اینکه مامانی آدم دوستش داشته باشه خیلی کیف می ده ها .

مامانی من که خیلی برام زحمت می کشه همه کارها رو خودش به تنهایی داره انجام می ده و خسته هم نمی شه .

نمی دونید چقدر تلاش می کنه که به من خوش بگذره . رفته گشته و گشته یک کالاسکه خیلی خوشگل برام پیدا کرده که هم کرییر می شه هم ساک حمل  داره تازه روش یه خرس فضانورد هم داره . دلتون نسوزه ها می دونم مامانی های شما هم همینقدر دوستتون دارن . حالا بیایین با هم ببینیمش.

;hghs;i 1

این کرییر منه

اینم ساک حمل منه

اینم کرییر سوار بر کالاسکه

اینم کالاسکه از این طرف

اینم کلوزآپ خرس فضانورد

منم خوش تیپ خوش تیپ ها

سلام به همه دوستهای مهربونم

می خواستم عکسهای لباسهایی که مامانی برام پسندیده شما هم ببینید .

حتما برام نظر بذارید .

 

http://mosaferkochak.blogsky.com/

حالا دیگه اتاقم آماده شده

روز ۵ شنبه سرویس چوب اتاقم رو از نی نی سالن آوردن و حالا دیگه اتاقم آماده شده و همه منتظر اودن من هستند . می خواستم شما رو هم تو شادیشون شریک کنم برای همین هم عکسهای آونا رو براتون گذاشتم .

تخت عیسی

این تخت منه به نظرم خیلی خوشگله

سرویس خواب

اینم از سرویس خوابم

اینا اسباب بازی های توی ویترینم هستن.

 

عیسی می آید

بابائی دیروز روی دکه یه روزنامه فروشی یه پوستر از یه فیلم رو دید که براش خیلی جالب بود .

حالا می خواهد اون رو برای شما هم بذاره نظر شما چیه؟

عیسی می آید

کارگردان: علی ژکان

فیلمنامه: علی ژکان، شهریار مندنی پور

مدیر فیلمبرداری: فرزین خسروشاهی

تدوین: مهرزاد مینویی

موسیقی: حمیدرضا دیبازر

چهره پردازی: محمد قومی

بازیگران: رضا کیانیان، مجید عبدالعظیمی، شیلا خداداد، رضا افشار، آیدا تینانیان و...

تهیه کننده: علی ژکان

سال ساخت: 80 - 1379

خلاصه داستان:

عیسی رزمنده اسیری است که از اردوگاه اسیران در عراق می گریزد.  تعدادی از نظامیان بعثی تعقیبش می کنند تا آن که به شلیک تیری زخمی می شود و در رودخانه مرزی سقوط می کند. عیسی همان گونه که قبل از اسارت به دخترش قول داده بود که او را به مسافرت ببرد به قولش عمل می کند و خودش را خسته و زخمی به خانه میر ساند و با همراهی همسر و فرزندش راهی مسافرت می شوند. در بین راه با مردی به نام سلطان سلام برخورد می کنند و میانشان دوستی برقرار می شود، اما در طول راه متوجه می شوند که سلطان سلام وظیفه خاصی دارد که در پی تحقق آن است.

بهترین شناگر

سلام

یه چند روزی که نتونستم براتون یادداشت بذارم اونم فکر کنم اثر چشم خاله تیستو تو پست های قبل می تونید نظرشو داشته باشید . اما جاتون خالی پریشب یه خودی برای بابائی نشون دادم زیر دستش یه تکونی خوردم . نمی دونید دلش چه غشی رفت . چشماشم برق می زد . یعنی شما فکر می کنید من که بیام اون از خوشحالی چه شکلی میشه ؟

اما بریم سراغ موضوع پست شنبه شب بابائی و بابا بزرگ با هم رفته بودن استخر و شنا کی اردن و بابابزرگ گفت الان عیسی از بابائی هم بهتر شنا می کنن چون محیط زندگیش کاملا شبیه یه استخر می مونه نظر شما چیه ؟ برا همینم من شدم بهترین شناگر

روز معلم مبارک

امروز روز معلمه ، منم  از  بابائی می خوام این گل رو از طرف من به همه معلمها به خصوص مامانی ها و بابائی های معلم و مخصوصا عمو محسن عزیزم تقدیم کنه.

یک فرشته زمینی

امروز با فرشته همراه به استقبال یه فرشته زمینی رفتیم .

اما ماجرا چی بود

امروز تو اداره بابائی یکی از همکاراش  رو که جانباز شیمیائی بود و دیروز صبح تو بیمارستان به شهادت رسیده بود، تشییع می کردن . این سومین همکار بابائی تو سه سال گذشته است که به خاطر این عارضه شهید میشه . منم که هنوز کاملا با عالم ماورا رابطم رو قطع نکردم به همراه فرشته همراهم به استقبالش رفتیم .

اون فرشته سفیدبال که اتفاقا پسوند اسمشم سفیدان بود خیلی مرد مهربونی بود و به فکر همه همکار ها بود و بابائی خاطرات خوبی ازش داره . اما حیف که بازم یکی دیگه از این دسته گلهای زمینی تو غربت پرپر شدن.

التماس دعا برای بابائی و مغفرت برای این عزیز سفر کرده.