شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

از خواهر عیسی چه خبر؟

طبق اطلاع واصله تا کنون هیچ خبری از نامبرده در دسترس نیست جز تعدادی لباس آن هم توسط  مامانی تهیه گردیده است هم اکنون نظر شما را به تصاویر تعدادی از این موارد جلب می کنیم.

نظرات 6 + ارسال نظر
ز - ع .... دوشنبه 23 اردیبهشت 1387 ساعت 18:02

مگه خواهری هم در کار هست ؟؟ خدا بهتون ببخشدش . :-)

شازده کوچولو سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1387 ساعت 07:35

سلام بابایی
من که تا حالا فکر می کردم قضیه خواهر ردیفه
آخه مامانی راجع به خواهرم کلی با هام صحبت کرده .
حالا یادم اومد مامانی می گفت خواهر خیلی خوبه و خواهرا خیلی برادراشون را دوست دارند دعا کن نی نی بعدیم دختر باشه که یه خواهر خوبی برات بشه .
پس بنده خدا مامانی براش تدارکم دیده بوده
میگما ولی خوب شد من ژسر شدما آخه لباس های من بیشتره تازه یه سریش هم تو راهه .
من برم دعا کنم خدا بهم یه خواهر خوشگل موشگل بده .فکرش را بکن تو این لباسها چی می شه .
ولی از الا بگما اگه بخواهی عکسش و تو این لباسا بزاری تو وبلاگ غیرتی میشما

نی نی مامان تیستو سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1387 ساعت 11:00 http://mamantistou.blogfa.com

ا ! خب چه اشکالی داره عیسی خواهری داشته باشه و عکسشم بابایی اینا بذارن تو وبلاگ شما؟
آخه به فکر ماها که دوستات هم هستیم باش دیگه. من انقدر دوست دارم یه برادر زن خوب مثل تو داشته باشم :)

عسل بانو سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1387 ساعت 14:15 http://manvashoharam.blogfa.com

واش واش واش ....
مبارکه ...
راستی تو فکر نی نی دوباره هم هستی ؟
به سلامتی عزیزم ..
لباسهای عیسی خیلی بانمک بود ..مبارکش باشه .
خیلی ناناس بودن .
فقط عکسها قاطی پاتی شدن ...



از آشنایی باهتون خیلی خوشحالم ....

رز سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1387 ساعت 16:48

سلام دوستای مهربون!
احوال شما؟ امیدواریم که نی نی تون به سلامتی دنیا بیاد.
ما برای تولد خاله خانوم مهربونمون از شما دعوت میکنیم تا به جشن اینتر نتی ما تشریف بیارید.
منتظرتون هستیم. بای!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد