شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

من به دنیا اومدم

سلام به همه دوستای خوبم  

می خواستم به همه دوستای عزیزم بگم که در روز نوزدهم با عمل سزارین به دنیا اومدم. 

از شما عزیزان می خواهم که برای من دعا کنید و از خدا سلامتیم رو بخواهید. 

بابائی به زودی عکسم رو براتون می ذاره  

راستی وزنم ۲۹۷۰ گرم و قدم ۵۰ سانت

نبود صبر و قرارم

سلام به همه دوستای خوبم

دیگه بی تابیهای من مامانی رو کلافه کرده.

حرکتهای زیاد من و گرمای هوای باعث شده که مامانی همش بهم بگه پسر خوبی باش اینقدره مامانی رو اذیت نکن

اما من که تقصیری ندارم همش قلنج می کنم و خودم رو کش میارم تا یه کمی حالم بهتر باشه تازشم راستشو بخواهین اینم از خودش یاد گرفتم .حالا بگذریم این چند روز باقی مونده تا تولد من خیلی برای هر دومون سخته من از خدا می خوام که به مامانی صبر بده .من که کوچولو هستم و نمی تونم جلوی خودم رو بگیرم و شیطنت نکنم .

حالا بیایین با هم چند تا عکس از لباسای جدیدم ببینیم.