شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

من به دنیا اومدم

سلام به همه دوستای خوبم  

می خواستم به همه دوستای عزیزم بگم که در روز نوزدهم با عمل سزارین به دنیا اومدم. 

از شما عزیزان می خواهم که برای من دعا کنید و از خدا سلامتیم رو بخواهید. 

بابائی به زودی عکسم رو براتون می ذاره  

راستی وزنم ۲۹۷۰ گرم و قدم ۵۰ سانت

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم شنبه 23 شهریور 1387 ساعت 13:37

خوش اومدی نی نی.
21 سال از من کوچیکتری ....

ر.افشار یکشنبه 24 شهریور 1387 ساعت 23:52

عیسی جان خوش اومدی به دنیا!
امیدوارم که زندگی سراسر توام با شادی و موفقیت در تمام عرصه ها رو در پناه خداوند مهربان و زیر سایه معصومین و فرشته های زندگیت ، مامان و بابا تجربه کنی.


امیدوارم هرچه زودتر از نزدیک ببینمت.

ونوس شنبه 27 مهر 1387 ساعت 15:57 http://fhkjk.blogfa.com

خوشاومدییییییییییییییییی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد