شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

یک فرشته زمینی

امروز با فرشته همراه به استقبال یه فرشته زمینی رفتیم .

اما ماجرا چی بود

امروز تو اداره بابائی یکی از همکاراش  رو که جانباز شیمیائی بود و دیروز صبح تو بیمارستان به شهادت رسیده بود، تشییع می کردن . این سومین همکار بابائی تو سه سال گذشته است که به خاطر این عارضه شهید میشه . منم که هنوز کاملا با عالم ماورا رابطم رو قطع نکردم به همراه فرشته همراهم به استقبالش رفتیم .

اون فرشته سفیدبال که اتفاقا پسوند اسمشم سفیدان بود خیلی مرد مهربونی بود و به فکر همه همکار ها بود و بابائی خاطرات خوبی ازش داره . اما حیف که بازم یکی دیگه از این دسته گلهای زمینی تو غربت پرپر شدن.

التماس دعا برای بابائی و مغفرت برای این عزیز سفر کرده.

نظرات 1 + ارسال نظر
خاله زهرا پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1387 ساعت 01:43 http://mohamadsaleh.blogsky.com

سلام.
خیلی دلم گرفت. وقتی فکر می کنم می بینم چه دسته گلایی پر پر شدن تا ما الان بتونیم آرامش داشته باشیم، اون وقت ما این جوری جواب زحمتاشون رو میدیم.
عیسی که مامانی رو اذیت نمی کنه؟؟؟؟؟
من که مطمئنم پسر گلتون قدر مامان و بابای خوبشو، خوب میدونه.
براتون دعا می کنیم. شما هم واسه مون دعا کنین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد