شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

زیارت قبول

سلام دوستای خوبم

من رفتم وبرگشتم و حالا اومدم تا براتون بگم که رفتم پیش آقای مهربون و برای همتون دعا کردم .

نمی دونید که چه لطفی داره با آقا صحبت کردن و ازش درخواست یاری کردن

از حالا به بعد همیشه دلم برای مسجد بالا سر آقا تنگ میشه .برای حرمش، گنبدش ، کبوتر های حرمش و هر اونچه خوبی که اونجاست.

دعا می کنم قسمتتون بشه و برید اونجا

راستی بابائی امروز تو یه سایت اطلاعات زیر رو راجع به من خونده

وزن من حدود 340 گرمه و قدم تقریبا 26.6 سانتی متر است. ابروها و پلکهایم کامل شده اند. و مسلما مامانی حرکتهای من رو احساس می کند. 

خوب فعلا اینها رو داشته باشید تا هفته دیگه جواب سونو جدید آماده میشه و با هم مقایسه می کنیم.

نظرات 4 + ارسال نظر
دکتر کاوه سالارمند سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1387 ساعت 15:00 http://salarmand.blogsky.com

با سلام.وبلاگ اندیشه نو به روز شد.ضمنا وبلاگ دوم من با آدرس www.akhbar.blogsky.com راه اندازی شد.این وبلاگ تیتر آخرین اخبار روز ایران و دنیا را از خبرگزاری های فعال کشور دریافت نموده و نمایش می دهد.بدین ترتیب، دیگر نیازی به مراجعه شما به چند پایگاه خبری نمی باشد.ضمنا اخباردر این وبلاگ هر 30 دقیقه به روز می شود.تعداد تیترهای نمایش داده شده، 50 عنوان میباشد

محمد جواد سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1387 ساعت 15:04 http://mjkhg.blogfa.com

همیشه بدم می آمد از شازده کوچولو
به کرات تکرار کرده ام در پست هایم
خاطرات خوبی ندارم با آن

عمو سیبیلوو پنج‌شنبه 2 خرداد 1387 ساعت 08:59

سلام دوست خوبم . صبحت به خیر . بهت لینک دادم و امیدوارم همیشه شاد ببینمت

مریم سه‌شنبه 7 خرداد 1387 ساعت 17:40 http://www.cassper.blogsky.com

سلام
زیارت قبول

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد