شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

جدید ترین لباس ها

بازم سلام امروز می خوام جدیدترین لباسهامو براتون بذارم تا شما هم از دیدینشون مثل خودم لذت ببرید .

برای دیدن عکسها   اینجا  رو کلیک کنید.

اینم عکس کفشها و جورابها و ...

اینم عکس کفشها از نزدیک

خوب نظرتون چیه؟ برام بنویسید.

نظرات 3 + ارسال نظر
سبزه خانوم پنج‌شنبه 16 خرداد 1387 ساعت 13:05 http://www.awoman.blogsky.com

آخیییی...نازییی...می بینی چه لباسای خوشگلی مامانت واسه خریده موش موشی؟...ایشالا که جند ماه دیگه به سلامت به دنیا می آی و یه پسر خوب و موفق واسه مامانت می شی در آینده...

مریم شنبه 15 تیر 1387 ساعت 16:35

وسایلی که خریدی خیلی جالب و قشنگ بود خوشبحال نی نی امیدوارم که صحیح و سالم به دنیا بیاد منم الان هفته ۲۱ هستم کلی چیز تو ذهنم دارم که برای نی نی بخرم دارم از اینترنت تحقیق می کنم ببینم چه وسایلی به دردم می خوره

نقی جمعه 10 آبان 1387 ساعت 16:19

پیمان کم ازش تعریف کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد