شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

مرسی کف پا

خوب بعد از یک هفته بالاخره بابائی تونست بیاد و سایت رو آپ دیت کنه

می دونید بابائی این روزا خیلی سرش شلوغه اما بازم منو فراموش نکرده  مثلا روز شنبه با مامانی اومدن مهمونی پیش من و منم که براشون خونه تکونی کرده بودم یه جای پای خوشکل براشون به یادگار گذاشتم

ملاحظه کنید :

نظرات 5 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 7 خرداد 1387 ساعت 17:42 http://www.cassper.blogsky.com

سلام
برام خیلی جالبه که یه بابا و مامان اینقدر به بچه دار شدن علاقه نشون میذهند و به خاطر بچشون حتی وبلاگ زدند. خیلی جالبه! اون دفعه که قیمت کالاسکه رو پرسیدم جواب ندادی حداقل بگو چند ماه دیگه بابا میشی؟ تا کی باید صبر کنی؟
موفق باشی

محمدرضا بلبل پور سه‌شنبه 7 خرداد 1387 ساعت 20:21 http://reza4603.blogsky.com/

سلام
با تبادل لینک چطوری؟

بهنام چهارشنبه 8 خرداد 1387 ساعت 03:02 http://baran3.blogsky.com

جالب بود

شازده کوچولو چهارشنبه 8 خرداد 1387 ساعت 08:53

سلام بابایی
خوب باباجون چرا جواب خاله مریم را نمیدی ؟!!!!!!!!!!
یه وقت عصبانی میشه دیگه نمیاد به من سر بزنه ها .
البته فکر کنم شما یه بار جواب دادی خاله جون متوجه نشده !
حالا من یه باره دیگه میگم . خاله جون مامانم اینا اون ست کالسکه را تقریبا ۳۰۰۰۰۰تومان خریدند .
تازه بابایی هم برام تیکر زده که کی بدنیا میام !!!!!! بالای صفحه وبلاگم را ببینید .
راستش دکتر که میگه اوایل مهر به دنیا میام اما مامانم دوست داره آخر شهریور بدنیا بیام به بابایی میگه دوست ندارم نیمه دومی بشه من که نمیدونم یعنی چی ؟!!!!.باید تا اون موقع فکرامو بکنم ببینم کی آمادگیش را پیدا می کنم بیام .

مامان تیستو شنبه 11 خرداد 1387 ساعت 11:22

قربون اون کف پا....... میشه بگید سایز کفشتون چنده؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد