شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

عکسای گذشته

 

 سلام به دوستای گل و مهربون 

تو ژستای قبل به علت ترافیک سوژه و عکس چند تا عکسام دیده نشد . 

امروز مامان از فرصت استفاده کرد و اونا را براتون گذاشت . 

و بالاخره یه شب که حسابی افتاده بودم رو دور چشمک زدن مامانم تونست ازم عکس بندازه .

  

  

از اتفاقات دیگه ای که چند وقت پیش افتاد این بود که من به اتفاق مامانم رفتم ادارش . هم افطاری میدادند و هم برای مامانم و یکی دیگه از همکارای مامانم جشن تولد گرفته بودند . 

خیلی هم پسر خوبی بودم یک عالمه برای حضار سخنرانی کردم . 

در جواب حرف مامان که به همکاراش گفت من خوب غذا نمیخورم یک عالمه آش شعله غلم کار خوردم .  

  

اینم عکسایی  تو پارک وقتی رفته بودم تا پدرم راببینم . 

 

 

  

و سرگرمی مورد علاقه من قاشق . جدا که چه اسباب بازی جالب و شگفت انگیزی . 

عاشق اینم که قاشق را رو شیشه بکوبم روی بوفه و دیوار بکوبم و اون را از فاصله چند سانتی رو سرامیک پرت کنم و جالبه هر بار هم صدای جدیدی از خودش در میاره

 

 

و این هم یه عکس از من و بابایی که وقتی تهرانه طاقت یه لحظه دوریم را نداره و قبل از اینکه ما بخواهیم بریم خونشون میاد و منو با خودش میبره . 

منم خیلی دوستش دارم و با یاد بچگیم تا می بینمش پا میزنم . 

 

و خبر آخر اینکه من از پنجشنبه مریض شدم . 

مامانم و مامانی هم هردوشون مریض بودند اونا که بهتر شدند من مریض شدم . 

دعا کنید که زود خوب شم .

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام دنبال دوستای شهریور ۸۷ واسه آرمیتا میگشتم به وب عیسی جون برخوردم با اجازتون در وب آرمیتا بهتون لینک دادم

لیدا مامان آرمیتا یکشنبه 12 مهر 1388 ساعت 09:44

سلام مامانی عیسی ممنون از اینکه به ما سر زدین یک خواهش کوچولو دارم میشه بگین عیسی رو کدوم آتلیه میبرید و آدرس و شماره تلفنش رو برام بذارین ممنونم

سلام عزیزم
آتلیه سایه
پاسداران بوستان دوم گیلان غربی بن بست دوم
شماره ۰۹۱۲۱۴۹۳۵۴۹

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد