شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

ماه گرد هفتم و تولد بابا

سلام به دوستای مهربونم

ببخشید که این مامان من انقدر با تاخیر اخبار مربوطه را به سمعتون میرسونه .

و این ماه هم ماه گرد من وتولد بابام با 3 روز اختلاف قرار گرفته بود که مامانم یکیش کرد و جمعه که خونه مامانی بودیم دایی احسان کیک خرید و شب برامون تولد گرفتند .

اینم عکس ماه گرد هفتمم

 

و این هم من ویلدا جون که معرف حضورتون هستند .   

 

 

ین هم تولد 33 سالگی بابام که به اتفاق بابایی و دایی میثم انداختیم .

خوب فروردین هم تمام شد و مامان من که قرار بود آخر فروردین بره اداره تصمیمش عوض شد و از 23 فروردین به اداره رفت و این شد که ما را از این به بعد هر روز صبح کله سحر مامانم من را تو خواب آماده می کند و بابام هم من را میبره منزل ململنی و بعد هم هردوشون میرند اداره .

البته بعضی وقت ها هم من از سرو صداشون بیدار میشم و اونوقت خدا به داد مامانی برسه چون حسابی بد اخلاق میشم و اذیتش می کنم .

البته اینم بگم که بعضی وقتها چون هنوز خوابم میاد با یه پستونک راضی میشم و به خوابم ادامه میدم .

و خبر دیگه که برای مامانم اینا خیلی خوب است اینه که بالاخره من با غذای کمکی کنار اومدم .

طوری که مامانم با ذوق  به همه میگه من قاشق که می بینم دهانم را باز می کنم طفلکی انقدر این موضوع براش جالبه که هر بار که دهنم را باز می کنم کلی قربون صدقم میره .

  

نظرات 5 + ارسال نظر

با سلام خدمت شما.
شرکت هواپیما سازان بهنام گستر تولید کننده انواع هواپیما های رادیو کنترل در نظر دارد با همکاری با دیگر وبلاگ ها خود را به سراسر ایران اسلامی معرفی کند.از این رو مطلوب است تا ما را با نام "شرکت هواپیما سازان بهنام گستر" لینک کرده سپس به ما اطلاع داده تا شما را لینک کنیم.
موفق باشید.

دوستدار بچه ها چهارشنبه 2 اردیبهشت 1388 ساعت 11:59

سلام کوچولو. خوبی؟ چرا در توضیحات خودت سنت را 30، تحصیلاتت را کارشناسی ارشد و شغلت را کارمند معرفی کرده ای مگر تو یک بچه 7 ماهه نیستی؟ این موارد برام خیلی سوال برانگیز شده.!!!!!!!!

فرنوش چهارشنبه 2 اردیبهشت 1388 ساعت 14:54 http://www.ehsasat.com

سلام .فرنوش هستم از وبسایت احساسات دات کام ! اگه عزیزی رو دارین که می خواین صداتونو به گوشش برسونید بیاید سایت ما . در ضمن می تونید به گمشده هاتون از سایت ما پیام بدین . برای وبلاگتون هم ابزار های جدید و بی همتا آماده کردیم . قربان شما - فرنوش

کاملیا دوشنبه 7 اردیبهشت 1388 ساعت 15:54

الهی اذین جون
خیلی عیسی کوچولو ناز شده!
براش اسپند دود کن،خوشحالم که راحت تر از قبل غذا میخوره.

احساساتت رو بسیار زیبا نوشتی عزیزم.
همیشه موفق باشی.

همای سعادت شنبه 19 اردیبهشت 1388 ساعت 14:45 http://homaysaadat.persianblog.ir

هر صبحی که از راه میرسد وسپیده سر می زند اغاز زندگی جدید
وفرصتی دوباره برای برداشتن گامی دیگر است .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد