شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

شما بگید کدوم بهتره؟

سلام بر بهترین وب گردان عالم

میدونید صبح که میشه من چه حالی دارم ؟

تازه چشماما گرم شده که مامانم میگه باید پوشکت را باز کنم !!

 اما من خیلی خوابم میاد

برای همین گاهی اوقات بد اخلاق میشم و تا میتونم جیغ میکشم و گریه میکنم آخه خوابم بهم میخوره و بد خواب میشم

اما اگه حوصله داشته باشم خوش اخلاقم و هی براش میخندم اونم همش قربون صدقم میره   

بعد هم یه شورت پای من میکنه و بعدش یه مشما دور من میپیچه آخر سر هم منو میپیچه لای پنوم .

اونوقت من این شکلی میشم  

بعد هم به همه میگه که منو از صبح تا ظهر باز میزاره و پو شک نمیکنه

آخه به این میگند باز بودن؟

البته خودش هم بنده خدا مونده من چطوری راحت ترم هی از بقیه میپرسه به نظر شما پوشکش کنم راخت تره یا اینجوری؟

البته از حق نگذریما وقتی بازم میکنه اولش میزاره من خوب بازی کنم بعد پوشکم میکنه ها من میگم وقتی کاملا بازم و هیچی پام نیست از همه بهتره اما وقتی بهش میگم میگه نه نمیشه همش باز بمونی .

نظرات 2 + ارسال نظر
اجادسا یکشنبه 17 آذر 1387 ساعت 14:12 http://ajadesa.blogsky.com

سلام وبلاگ قشنگی داری نوشتتونم خوندم جالب و قشنگ بود اگه وقت کردی به وبلاگ منم سر بزن ممنون میشم اگه خوشت اومد خواستی اَدم کنی با ماهی سیاه کوچولو اَدم کن اگه اومدی به وبلاگم فقط نظر یادت نره باز ممنون از نوشتهات، موفق باشی خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم

علی یکشنبه 17 آذر 1387 ساعت 14:16 http://sahargaheomid.blogsky.com

خیلی جالب بود. ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد