شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

خاطرات روزهای گذشته ۴

و اما از گذشته

همانطور که همه میدونید من تو ماه رمضان به دنیا آمدم .بنابراین در اولین روزهای زندگیم در نماز با شکوه عید فطر شرکت کردم . شبش هم از ترس اینکه صبح مامانم اینا برند نماز و من را نبرند تا صبح نخوابیدم انقدر مامانم را اذیت کردم که بنده خدا وسط نماز یادش افتاد که وضو نگرفته و کلی عصبانی شد از حواس پرتی خودش .

دیگه اینکه من تو این یه ماه دوبار خودم چرخیدم وقتی مامانم اینا منو گذاشته بودند رو کمر من برگشتم و به شکم خوابیدم تازه هروقت گردنم درد میگرفت سرم را بلند میکردمو جهتش را عوض میکردم .

وقتی هم منو بغل میکنند گردنم و میگیرم بالا و دورو برم را نگاه میکنم بزرکترا میگفتند من خیلی زود گردن گرفتم .

و بالاخره من یک ماهه شدم . برای همین مامانم و بابام برام جشن کوچیکی گرفتند ویه لباس نو تنم کردند و از من چند تا عکس هم انداختند اینم عکس های تولد یک ماهگیk

 

نظرات 1 + ارسال نظر
انجمن پارسیان پنج‌شنبه 14 آذر 1387 ساعت 15:11 http://parsianforum.com

سلام دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.ما نیز فرومی
علمی ، تخصصی و عمومی، با نام انجمن پارسیان را برای تمام ایرانیان عزیز راه اندازی کردیم.
خوشحال می شویم به جمع دوستانه ما بپیوندید .
می توانید از مدیر کل سایت، مدیریت انجمنی را درخواست کنید.
مایه مباهات است دوستان و مدیران لایقی مانند شما در جمع ما باشند.
منتظر حضور سبز شما هستم. موفق باشید.
http://parsianforum.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد