شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

قهقهه

سلام  به دوستای مهربونم

من دیروز یه کار جدید کردم

به مامانم یه قهقهه زیبا هدیه دادم .

مامانم چند وقته منو میزاره تو تخته خودم همون تخت بزرگه که میتونم حسابی توش دست و پاهام را تکون بدم بعد آویز بالاتختم که 4 تا عروسک خوشگلم داره روشن میکنه اونا هم هی بالا سر من میگردند و منم کلی دوستشون دارم باهاشون حرف میزنم و میخندم .

اما حیف که مامانم که منو میزاره اونجا خودش میره دنبال کاراش اما من دوست دارم مامانم پیشم بمونه و بازی کردن منو ببینه و هی قربون صدقم بره .

دیروز که منو گذاشت تو تختم پیشم موند و صدای حیونایی که عروسکش بالا سرمه برام درآورد منم انقدر خوشم اومد که کلی براش قهقهه زدم اونم با صدای بلند. 

مامانمم انقدر ذوق کرده بود که دوربین را آورد هی ازمن عکس انداخت و فیلم گرفتت .

چند تا از عکساش را میزارم ببینید   

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
ماهان عسلی سه‌شنبه 12 آذر 1387 ساعت 01:25 http://mahan87.persianblog.ir

سلام عیسی جون آفرین به تو که پسر خوب و خوش اخلاقی هستی عزیزم من عکسات رو ندیدم اما می دونم که خیلی ناز و خوشگلی راستی اون عکس حاج آقاییت هم خیلی قشنگه ایشالا میری مکه با مامان و بابا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد