شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

امان از این فروشنده ها

   دیروز مامانی و بابائی رفتن که تخت و کمدم رو سفارش بدن .کلی برام کلاس گذاشتن رفتن نی نی سالن روبروی پارک ساعی و یه سرویس سبز خوشگل رو برام سفارش دادن .پرده اتاقم رو هم سر طرح تخت و کمدم انتخاب کردن و سفارش دوختش رو دادن .

به نظرم میاد که برام خیلی اهمیت قائلند که این طوری برام وقت و هزینه میذارن .حالا بذار به دنیا بیام همچین براشون می خندم تا خستگی شون در بیاد . اما اینها چه ربطی داره به موضوع یادداشت .

جریان اینه که  دیروز که مامانی و بابائی وارد نی نی سالن می شن می بینن یه مجموعه کالسکه شبیه همونی که از خانه کودک خریده بودند با قیمتی به اندازه ۷۰ هزار تومان کمتر به فروش می رسه . اونا هم که شاکی شده بودن بعد از تموم شدن کارشون رفتن به همون مغازه و از این تفاوت قیمت به فروشنده اونجا شکایت کردند . بعد از اینکه صاحب مغازه اومد و با اون هم راجع به این مسئله صحبت کردن اون آقا گفت که با مرکز توزیع هماهنگ می کنه و قرار شد امروز خبر بده . امروز هم گفته که بیان مابه التفاوت کالا رو بگیرن.

بله اینم ماجرای دیروز و امروز شما نظرتون چیه؟

از اینجا رو بعدا نوشتم : ما موفق شدیم تفاوت قیمتی رو که ازمون گرفتن پس بگیریم خلاصه کالاسکه ۲۸۵۰۰۰ تومان برامون آب خورد. 

نظرات 2 + ارسال نظر
مهر سه‌شنبه 27 فروردین 1387 ساعت 01:16 http://Doayam.blogsky.com

سلام عیسی جان! عزیزم این قالب را من نساخته ام و از قالبهای خود بلاگ سکای است ولی چیزهایی به آن قالب اضافه کرده ام که هر کدام را دوست داری بهم بگو برای بابای گرامیت میفرستم... دلت شاد وهمشه خندان باشی گلم!

وبلاگت بسیارجالب ومفید بود شما هم به ما سربزنید اگر برایتان ممکن میباشد وبلاگهای من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما بوزد و بازدیدکنندگان شما گوشه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند پیروز باشید به امید روزی که وبلاگهای من باعث شادی و امید شما دوست عزیز شود=>
http://www.iranmaxim.blogsky.com
ثبت نام در جایزه 800 دلاری و 3000 دلاری
http://www.clickwoman.blogsky.com
زنان کلیکی
http://www.mamno-13.blogsky.com
ورود 13- ممنوع
http://www.superbank.blogsky.com
بانک سوپر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد