شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

خو نه خدا

سلام به دوستای خوب ومهربونم

میدونید من تو خونمون به چی بیشتر از همه علاقه دارم؟

یه تابلو فرش تو خونمون هست که مامانیم بافته عکس خونه خدا را روش داره .البته من که این چیزها را نمیدونستم بسکه بهش خیره شدم مامانم برام توضیح داده یاد گرفتم .آی وقتی نگاش میکنم بهم آرامش میده .

تازه هر وقت که بهش نگاه میکنم مامانم میگه انشاءالله ببرمت خونه خدا محرمت کنم یه حوله بپیچم به کمرت یه حوله بندازم رو شونت .

من که نرفتم ولی جایی که عکسش انقدر آدم را آروم میکنه حتما جای خیلی با صفاییه

پس همگی دعا کنید که ما بریم خونه خدا منم دعا میکنم ما که رفتیم شما هم اونجا یاشید .

براتون  یه عکس ازده روزگی خودم که کنار تابلوهستم را میزارم تا ببینید .  

حق یارتون علی نگهدارتون.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد