شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

عجب بابای بی توجهی

سلام من امروز خیلی از دست بابائی شاکیم

می دونید اصلا به من توجه نمی کنه الان مدتهاست که سایت من رو به روز نکرده .امروز حتما باهاش این موضوع رو مطرح می کنم اینککه نمی شه آدم کلی وقت می ذاره و دوست پیدا می کنه بعد با چند روز به روز نکردن همه دوستام منو فراموش می کنن

باشه حالا تا بریم باهاش صحبت کنیم . شما دوستای گلم می تونید عکسهای ظروف غذام رو تو اینجا مشاهده کنید.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
نی نی مامان تیستو سه‌شنبه 28 خرداد 1387 ساعت 12:15

نه عیسی جون ما که هیچوقت فراموشت نمیکنیم. فقط مامانی امتحان داره نمیتونیم خیلی بهت سر بزنیم.

مامانی حال مامانت رو میپرسه. اس ام اس زد جواب نداد. بهتر شده؟

مرسی خاله بهتره سلام می رسونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد