شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

شیطنت

بابائی می بینم که خیلی داری مامان رو اذیت می کنی .

مگه قول ندادی که بچه خوبی باشی و این همه شیطنت نکنی . دیشب که مامان خیلی عصبی کرده بودی . بنده خدا هم نگران اینه که نکنه برات اتفاقی افتاده باشه هم باید درد رو تحمل کنه . شما هم که هر روز بزرگتر میشی و ما رو به توجه بیشتر به خودت مشغول می کنی .

ان شاء الله که سلامت باشی.

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مامانی سه‌شنبه 20 فروردین 1387 ساعت 16:12

سلام
اولا کوچول کی با شما مذاکره داشته و با هم قول و قرار گذاشتید که منبی خبرم!!!!!!!!!
در ثانی چون الان کوچول تو دل منه پس با زبونه منم حرف میزنه به شما میگه :
باباییییییییییی
من چه نیمی خوام مامانی را اذیت کنم .
خوب من چیکار کنم که منو کردید تو دل کوچولو مامانی تازه هی هم بهم میگید بزگ شو - توپولی شو
خوب من اگه بخوام بزرگ بشم مجبورم یه خورده به دله مامانی فشار بدم تا یک کمی جام باز شه
باور کن جام خیلی تنگه تازشم تاریک هم هست
دوستت دارم
اومدم بیرون جبران می کنم .

خاله زهرا سه‌شنبه 20 فروردین 1387 ساعت 22:47 http://www.mohamadsaleh.blogsky.com

سلام. من خاله ی محمدصالحم.همونی که به وبمون سر زدین و لطف کردین و نظر دادین. دوست دارم خاله نی نی کوچولوی شما هم باشم.
شیطون بلا قبول میکنی تا من خاله ت بشم؟ قول میدم وقتی رفتم حرم واسه خودتو، مامانی و بابائی خیلی دعا کنم؟ بله رو میگی خوشگلم؟ من که منتظرم

سلام خاله جون بببببببببببببببببببببببببله
من افتخار می کنم که خاله خوب و با محبتی مثل شما داشته باشم راستش بابائی و مامانی امروز رفتن سونو و متوجه شدن که من پسرم .
هر دوشون خیلی ذوق کرده بودن همش برای سلامتی من دعا می کردن شما هم برای من دعا کنید.

خاله زهرا چهارشنبه 21 فروردین 1387 ساعت 13:15 http://tavallodeeshgh.parsiblog.com

سلام خاله جونم.قربون شکلت. میبینم که تعیین جنسیت شدی و پسریت به مامان و بابای مهربونت ثابت شد. منم خیلی خوشحالم و به مامان و بابات تبریک میگم. دعا میکنم که صحیح و سالم، تپل مپل، دسته گل به دنیا بیای. من که خیلی دوست دارم. تو هم به خاله قول بده مامانی رو اذیت نکنی مخصوصا شبا که میخواد بخوابه.( البته تکون های کوچولو اشکالی نداره)
ولی خیلی شیطونی نکن تا مامانی از خواب بپره. قربون خاله نازم.راستی مامان، بابا میدونن یه نعمت خیلی بزرگ به بقیه نعمتای زندگیشون اضافه شده؟!!!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد