شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

۸۸/۸/۲۵

دیروز دوباره رفتم برات خرید  

خودم موندم چرا انقدر مود خرید گرفته منو هر چی میبینم دلم میخواد بخرم . 

البته دیگه از مود خرید اومدم بیرون چون دیگه حتی ۱ ریال هم تو حسابم نمونده . 

برات یه جوراب شلواری و یه شلوار مخمل و یه سرهمی و یه دونه از این گلدونا که تو نور گلش این طرف و اون طرف میره خریدم.مبارکت باشه . 

برگشتم مامانی میگفت از خواب که پاشدی همه جا رفتی دنبالم گشتی و من را که ندیدی بهونه گرفتی . 

اما من که از در آمدم و گلدونت را دادم دستت فکر کنم از دلت درومد حسابی ذوق کردی . 

بعد هم جوراب شلواری و شلوارت را پات کردم و بعد از مدت ها چند تا عکس ازت انداختم .  

دیشب زودتر از همیشه خوابیدی و ساعت ۱۰ بیهوش شدی و مجبور شم وقتی خوابی پوشکت کنم . 

طبق معمول همیشه وقتی زود میخوابی تا صبح دمار من را در میاری دیشب هم ساعت ۲ نشده بود که شروع کردی . تو خواب هی با خودت حرف میزدی گاهی میخندیدی گاهی دعوا میکردی گاهی گریه گاهی مینشستی و یک دفعه خودت را پرت میکردی رو تخت خلاصه که خیلی خوابم میاد . 

  

نظرات 1 + ارسال نظر
yashar سه‌شنبه 26 آبان 1388 ساعت 17:53 http://www.nicepack.r

سلام دوست عزیز وبلاگ بسیار خوبی داری . لطفا یه سری هم به سایت من بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد