شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

پایان۱۴ ماهگی

سلام و صد سلام  

تصمیم گرفتم از امروز تریبون اینجا را که از اول هم دست خودم بود و فقط احساسات خودم را در غالب عکس و گفته از زبون عیسی مینوشتم خودم دست بگیرم . 

کمتر عکس بزارم بنا به دلایلی و بیشتر بنویسم حتی شاید هر روز نمیدونم شدنی باشه یا نه !!!!!!!!!!!! 

انشاالله عیسی که بزرگتر شد و میتونست خودش مطلب بزاره تریبون را واگذار میکنم به خودش   

پسر گلم روزها به سرعت باد میگذرند و تو بزرگ و بزرگ تر میشی تا به امید خدا یه روز مرد بزرگی بشی  

گرچه این روزها روزهای سختی بر من و تو و همه اونایی که دوستت دارند گذشت (تو پست بعدی دلیلش را مینویسم ) اما هر چه بود گذشت .  

زندگی پراز شیرینی ها و تلخی ها راحتی ها و سختی ها که من امیدوارم به بهترین شکل ممکن همش را از سر بگذرونی . 

مثل هر مادر دیگه ار حاضرم هر رنجی را به جون بخرم تا توشاد باشی و سلامت . 

و امروز پایان ۱۴ ماهگی تو و ورودت به ماه پانزدهم زندگیته   

امیدوارم لحظه ها ساعتها روزها و ماه های پیش روت سرشار از سلامتی و شادی باشه  

پاینده باشی همه وجودم نور چشمم امید قلب شکسته ام عیسی نازنینم . 

دوستت دارم .

نظرات 1 + ارسال نظر
لیدا مامان آرمیتا سه‌شنبه 19 آبان 1388 ساعت 14:41 http://www.armitanazari.blogfa.com

ورود به ۱۵ ماهگی عیسی گل مبارک باشه
دلشاد باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد