شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

روز کودک

سلام و صد سلام به دوستای گل و مهربون 

 

بالاخره مامان بعد از یک هفته اومده تا عکسای روز کودک را براتون بزاره . 

آخه مامانم روز کودک با دوستاش قرار گذاشتند ما را ببرند پارک آب و آتش . ما هم زندایی و یلدا را با خودمون بردیم . 

جاتون خالی خیلی خوش گذشت . فقط حیف که مامانم من را نمی گذاشت زمین تا من چهار دست و پا برم وسط آبا منم حسابی اوقاتم تلخ شد . و یه مشگل دیگه هم این بود که هی منو میگذاشت وسط چمن ها که عکس بندازه منم از چمن خیلی بدم اومده بود و روش یه جوری میشدم و میزدم زیر گریه اینه که مامانم و حسابی عصبانی کردم . چون نگذاشتم یه عکس درست و حسابی ازم بندازه . اما یلدا حسابی از چمن خوشش اومد و یک عالمه عکسای خوشگل ازش انداختند .  

ببینید گزارش تصویری ما را

اینم لحظه ورودم به پارک بدجوری حیرون فواره هام

 

  

 

 

  

در اینجا هم شما میتونید بیزاری من را از حضور در چمن ببینید .همینطور کیف کردن یلدا را  

 

اینم راه کار من برای اینکه دستم را روی چمنا نزارم 

  

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد