شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

بازیه آب

 

سلام و صد سلام  

ای بابا این حال ما که هنوز نفهمیدیم مریضی هست یا نیست چند روز سبب دوری ما از حمام شد . 

و من انقدر دلم برای حموم تنگ شده بود که حسابی به وجد اومدم . 

مامانمم که ذوق منو دید شروع به عکس انداختن کرد . 

بعد خودش که عکس ها را دید از نمایش قطرات آ ب تو عکس حسابی به وجد اومد و اینه که زود اومد اینجا تا گزارش بده . 

  

 

یکی از مسائلی که مامانم را حسابی ناراحت میکنه  غیر از علاقه من برای از بیرون آمدن از وان و تو وان رفتن اشتیاق من برای آب خوردن از تو وان یا شیر آبه !

 

ملاحظه میکنید که دهنم را میگیرم زیر شیر آب و هی آب میخورم . 

انقده کیف میده . 

 

و دیگه این که جدیدا من دامنه فعالیتم زیادم شده . 

میرم سر کشوهام و هر چی توشونه می ریزم بیرون . در کابینت ها را هم میتونم باز کنم . اما فعلا وسایلای اونجا را بیرون نمی ریزم . 

 

اما هنوز حریف میز تلویزیون نشدم هر کاری میکنم نمیتونم درش را باز کنم .  

 

حق یارتون .

نظرات 2 + ارسال نظر

ای مرغابی کوچولو همش آب بازی میکنه آرمیتا که حریف میز تلویزیون هم شده
عکسهای قشنگی شده

[ بدون نام ] دوشنبه 20 مهر 1388 ساعت 08:49

سلام ّ ماشاا.. به این گل پسر که حالا دیگه واشه خودش مردی شده من آوا هستم یه سوال داشتم کدام اتلیه عکسای عیسی را انداختی می شه ادرس بدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد