شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

جشن تولد

خوب بالاخره مامانم جشن تولد من را گرفت . 

جشن خوبی شد یک عالمه هم مهمون داشتیم .  

مامانی خیلی زحمت کشید و خسته شد . اما خوب خودش بیشتر دلش میخواست که برام جشن تولد بگیره . 

تازه پول دار هم شدم و حدود ۳۵۰۰۰۰تومن وجه نقد گرفتم که ۲۰۰۰۰۰تومنش را مامانی و بابایی دادند . یک گردنبند و یک کاسه و قاشق عروسکی و یک عروسک هم کادو گرفتم . 

دست همه اونایی که زحمت کشیدند درد نکنه   

اینم عکساش  

  

 

البته اینم بگم به خاطر اشتباه شیرینی فروشی تو تاریخ تحویل کیک دیر آماده شد و تا کیک را بیارند من دیگه خسته شده بودم و خوابم میومد و حال و حوصله نداشتم بعد از انداختن این چند تا عکسم بیهوش شدم .

 

 

 

  

اینم تابلو عکسم  

 

مامانم و مامانی یک عالمه هم غذا درست کرده بودند و یه میز درست و حسابی برای پذیرایی چیدند . 

میگم مامانم برای تولد یک سالگیم این کارها را میکنه برای جشن عروسیم میخواد چیکار کنه  

 

 

 

  

و مامانم یه سری کارت درست کرده بود و عکس من را توش گذاشته بود و با هزار مکافات اثر کف دستمم یه طرفش زده بود و به عنوان یاد بود به مهمونا داد . 

 

 

اینم عکس کادوهام 

 

این عکسم فردای مهمونی با بادکنک هایی که مامانم برای تزئین گرفته بود انداختم 

نظرات 1 + ارسال نظر
علی ثقفی دوشنبه 6 مهر 1388 ساعت 10:54 http://www.hamedanfootball.com

سلام
وبلاگ خوبی دارید !
خوشحال میشم اگه به سایت ما هم سربزنید !
در صورت تمایل ما رو به اسم "پایگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان" لینک کنید و پیام بذاربد که به چه اسمی لینکتون کنیم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد