شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

این روزهای۳

سلام به دوستای مهربونم

مگر اینکه تاریخ تولد م مامانم را مجبور کنه که بیاد و یک کمی از من براتون بنویسه .

اصلا از وقتی یلدا دختر داییم به دنیا اومده مامانم همش بهونه نداشتن دوربین را میاره منو نمیاره پیشتون.

بابا یکی نیست بگه آخه آدکم اگه عکس نداشته باشه باید حرف هم نداشته باشه . 

من تو این مدت کارهای خیلی جدیدی یاد گرفتم .

اول اینکه سرم را دیگه خیلی میتونم جلو بگیرم یا از رو بالشت بلند کنم . یه بار که مامانم داشت بهم  مولتی ویتامینم را میداد قاشق را با فاصله از من میگرفت و منم میپریدم جلو و قاشق را میکردم تو دهنم و مامانمم کلی ذوق میکرد .

دیگه اینکه این روزها راحت تر پشتک میزنم .

به تماشای تلویزیون هم علاقه زیادی نشون میدم . گوش دادن آهنگ را که دیگه نگو  

اما چند شبه نمیدونم چه اتفاقی میفته که موقع خواب دلم بدجوری میگیره با نهایت توانم شروع به گریه کردن و جیغ کشیدن میکنم مامانم و بابام هم حسابی دست پاچه میشوند اما هر کاری هم می کنند من آروم نمشوم بعد از 2 شب مامانم پریشب برام آهنگ گذاشت و من ساکت شدم اما دیشب آهنگ هم من را آروم نکرد تا اینکه مامان شروع کرد برام لالایی بخونه و بعدش من تونستم بخوابم .  

پنج شنبه هم نی نی پارتی بودمامان من را برد خونهخاله تی تی که مامان دوستم کورش است اونجا دوستای دیگم هم بودند و نی نی پارتی این بار از خونه ما شلوغ تر بود ودوستای بیشتری آمدند ودور هم بودیم جاتون خالی خیلی خوش گذشت . 

 

کورش هم یک تاب داشت که من توش نشستم و بازی کردم و کلی هم خوشم آمد . مامانمم به بابام گفت بیا بریم براش یکی بخریم .حالاشاید روزی  که میروند برای یلدا دوربین بخرند برای من تاب هم خریدند . 

تازه دیشب یک کار جدید کردم و هاپو روی روروکم را فشار دادم و یک دفعه چراغ های ماشینم روشن شد و من کلی تعجب کردم و دوباره کلی تلاش کردم که کله هاپو را فشار بدم وببینم بازم چراغ ها روشن میشه .آخرش هم نفهمیدم کله هاپو چه ارتباطی با این چراغ ها داره که تا اونو فشار میدم اینا روشن میشه .

امشب هم قراره من و یلدا بریم دکتر .تازه قراره امشب برام تولد هم بگیرند آخ جون. سعی میکنم زودی بیام و عکساش را براتون بزارم .

نظرات 3 + ارسال نظر
iranpix شنبه 19 بهمن 1387 ساعت 13:40 http://iranpix.blogfa.com


با سلام و عرض خسته نباشید
دوست عزیز واقعا وبلاگ باحالی داری... فقط زود به زود آپ کن
به منم سر بزن ... منم آپم با مطالب بسیار زیبا
موفق باشی

http://iranpix.blogfa.com

هومن شنبه 19 بهمن 1387 ساعت 14:20

سلام عیسی

خوبی داداش؟ خیلی وقت بود مامانم منو نمی آورد اینجا دلم از دستش خونه. خوش به حالت که رفتی نی نی پارتی تاب سواری کردی. مامانم منو نیاورد!

وحید شنبه 19 بهمن 1387 ساعت 22:23 http://cdonline.info/webmasters

سلام دوست عزیز خرسندم به اطلاع برسانم سیستم کلیکی شرکت ما راه اندازی شد

در همین ابتدای کار 3 وب سایت بزرگ ایرانی همکاری خود را با ما اغاز کردند

1.www.cmesle.com

مرجع دانلود فیلم و بازی

2.www.pclord.ir

مرجع دانلود اهنگ عاشقانه

3.www.dir-link.com
بزرگترین وب دایرکتوری وب سایت ها

شما نیز با پیوستن به جمع ما کسب درامد کنید

در صورت داشتن هر گونه سوال با ای دی زیر تماس بگیرید

info_cdonline

ادرس سیستم کلیکی ما

www.cdonline.info/webmasters

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد