شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

نی نی پارتی

یک اتفاق خیلی مهم و جالب این هفته دیدار دوستان بود

یه کار خیلی خوب و جالبی که مامان منو تعداد زیادی از مامانا در عصر جدید می کنند اینه که از قبل از به دنیا آمدن ما برامون دوستای هم سن پیدا می کنند .

و چون من و دوستام تو شهریور به دنیا آمدیم اسممون شده نی نی های شهریوری .

و خلاصه اینکه بالاخره بعد از چند وقت که میخواستند یه نی نی پارتی بگیرند پنجشنبه این هفته اولین جلسه نی نی پارتی برگزار شد .

جای همگی خالی خیلی خوش گذشت .

البته همه دوستام نتونستند بیاند که امیدوارم اونا را هم به زودی ببینم .

اما امن از نور فلاش

آقا مظلوم گیر آورده بودند همه نی نی ها را ردیف کرده بودند و هی عکس مینداختند دیگه این دفعه یه دوربین نبود که همشون با هم عکس مینداختند و آدم را یاد نشست های سیاسی سران کشورها مینداختند . 

 با هم چند تا عکساش را ببینیم

  

 

 

 

تو این عکس دوست سمت راستیم آرتمیس وسمت چپی که دستم را گرفته  

ال آی است . 

مامانم آنقدر از دست تو دست بودن ما ذوق کرد که یه عکس هم فقط از دستامون گرفت . 

 

  

تو این عکس هم سمت راست سوگول را میبینید که مامانامون می گفتند حسابی با هم تفاهم داریم و همه کارامون به جز غلتیدن شبیه هم است و سمت چپ هم باز آرتمیس را میبینید . 

تو عکس قبلی چون با  ال آی دست تو دست بودم اینجا دست آرتمیس را گرفتم از دستم نا راحت نشه و بدونه که اونم خیلی دوست دارم 

 

 اینجا هم من بین دوقلوهای افسانه ای ستاره و سجاد هستم . 

خودمونیما من با دخترا خوب کنار میاما . 

به امید دیدار بقیه دوستان

نظرات 1 + ارسال نظر
ریحان یکشنبه 8 دی 1387 ساعت 17:46

عزیز دلم عیسی جان
چقدر مدرن می گردی ؟!! این به تفاهم رسیدنت از همین الان با جنس زنانه عالم من رو کشته !!!
چقد دلم می خواست دستاتو بگیرم تو دستم و با قصه تک تک شون رو با هم بگیم.
دستات از همین الان دستای یک مرد مهربانه .
هزار بار میبوسمت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد