شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

من سه ماهه شدم

سلام به دوستای گلم

و اما گزارش هفتهای که گذشت .

من در شب تولد 3 ماهگیم رکورد شکستم .و برای اولین بار ساعت 9 شب خوابیدم و تا ساعت 11 روز بعد خواب بودم و البته یه دلیلش هم این بود که مامانمم کنارم خوابید و من هر وقت چشمام را باز کردم پیشم بود منم خیالم راحت میشد و میخوابیدم.

روز تولدم هم دایی احسان و زنداییم آمدند خونه مامانی برای تولدم هم یه کیک خوشگل گرفتند.بعد از ظهرهم دایی احسان من را برد حمام.

از حمام که آمدیم من کمی خوابیدم و بعد بیدار شدم و آماده بودم برای تولد اما بفیه گرفتند خوابیدند منم انقدر بازی کردم که خسته شدم و خوابم برد. 

حالا که من خوابیدم دایی و زندایی بیدار شدند و گیر دادند به من تا من را بیدار کنند که بالاخره هم موفق شدند و خواب را از سر ما پراندند بعد بساط تولد را برای من که همچنان خوابم میامد وکسل بودم راه انداختند برای همین منم حسابی جدی بودم و اصلا براشون نخندیدم.

 

 

 

 

چهارشنبه هم به اتفاق مامان و بابا و دایی میثم و مامانی رفتیم مرکز بهداشت ومامور بهداشت به مامانم گفت که وزن من 6200کیلو گرم شده و مامانم کلی ذوق کرد . بعد هم رفتیم فروشگاه که برای مهمونی پنج شنبه خرید کنیم آخه بابام فامیلاش را دعوت کرده بود خونمون تا بخاطر به دنیا اومدن من سور بده .

برای همین از چهارشنبه دیگه مامانم نتونست مثل همیشه به من برسه البته من هم نهایت همکاری را باهاش کردم و سعی کردم پسر خوبی باشم مخصوصا روز پنج شنبه که حسابی سرش شلوغ بود . موقع مهمونی هم اصلا بهونه گیری نکردم و پسر خوبی بودم.

جمعه هم که طبق معمول هر هفته خونه مامانی بودیم.بعد از ظهر هم رفتیم حسن آباد و مامانم کاموا گرفت تا برام لباس ببافه .

شنبه بعد از ظهر هم مامان و بابام من را بردند دکتر آخه دو سه روزیه که حالم زیاد به هم میخوره یه دلیل دیگش هم این بود که دکتر من را چک کنه ببینه در رفتگی لگن مادرزادی دارم یا نه .

آخه قبلا یکی از دکتر ها گفته بود شک داره و برام سونو نوشته بود که چون مامانم مخالف بود انجام نشد حالا این دکتر دوباره همین را گفت و من باید سونو بشم. مامانمم گفت بهتون بگم دعا کنید که من هیچ مشکلی نداشته باشم و سالم سالم باشم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد