شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

همه بگید ماشاالله

سلام به دوستای خوب ومهربونم

قبل از هرچیز ازتون استدعا دارم وقتی دارید حرفای من را میخونید و عکسای من را می بینید مدام بگید ماشاالله . چون پریشب من تاصبح معلوم نبود چمه اصلا نتونستم بخوابم .

بابام هم به مامانم گفت چون اومده اینجا عکسای من را گذاشته من چشم خوردم .

حالا نه اینکه فکر کنید خیلی خودم را تحویل میگیرما اما خوب کار که از محکم کاری عیب نمیکنه .

آخه من دوست دارم بیام اینجا و هم باهاتون ارتباط کلامی داشته باشم هم تصویری.

پس لطفا بهانه ندید دست آدم بزرگا .

امان از دست این آدم بزرگا

به خدا می سپارمتون

Image and video hosting by TinyPic

نظرات 1 + ارسال نظر
رامین پنج‌شنبه 30 آبان 1387 ساعت 15:34 http://www.bose-talaeeeee.blogsky.com/

سلام وبلاگت زیبا بود
خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنی
فقط نظر یادت نره
راستی اگه برای تبادل لینک یا لوگو حاضری خبرم کن
وبلاگ منو به نام ( ورود دخترا اکیدا ممنوع ! ) بنویس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد