شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

اسباب بازی جدید و ذوق کردن من

خوب یه چند روزیه که من از این اسباب بازیهای صدا دار خوشم اومده مامانم هم از این همه اسباب بازی فقط دندون گیرمون را بالا سرمون تکون میده .

من دندون گیرمو  هم که یه شاه کلیده دوست دارم رنگش قشنگه اما خوب آدم خسته میشه فقط با یه اسباب بازی بازی کنه . خلاصه دیروز کلی به مامانی فشار آوردیم تا یادش اومد برای من یه تشکچه هم گرفته که بالاسرش عروسک آویزونه و از تو عروسکاش صدا هم در میاد .

خلاصه رفت آوردشو ما را خوابوند روش و ماهم کلی ذوق کردیم .

مامانم هم که از ذوق کردن من به وجد اومده بود شروع کرد به عکس گرفتن اینم عکساش

Image and video hosting by TinyPic  

 

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد