شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

یه پیام جدی

سلام به همه دوستای خوبم که به من سر می زنند.

راستش هفته پیش روز سه شنبه من یه حرکات صورت دادم که نزدیک بود مامانی من رو به دنیا بیاره. اما به خیر گذشت و مامانی ۵ روز بیمارستان بستری بود .

میدنید من یه تغییراتی تو وجود مامانی درست کردم که خیلی متفاوت و سبب شده مامانی ندونه چی کار کنه .

هم فشارش پائینه وهم قندش بالاست . که هر دوش هم خطرناکه . حالا مامانی داره به شدت رژیم خودش رو حفظ می کنه تا بلکه این چند روز هم به سلامتی بگذره و من در سلامتی کامل به دنیا بیام

بابائی هم که این چند روزه حسابی سرش شلوغ بود و نتونست سایت رو آپ دیت کنه.

راستی یه خبر برای اونائی که پست های من رو دنبال می کنند.

زن دائیم رفت سونو گرافی و معلوم شد قراراه یه دختر دائی برای من به دنیا بیاره ...............

نظرات 1 + ارسال نظر
مامان تیستو یکشنبه 27 مرداد 1387 ساعت 22:01

صفحه تون رو کامل باز نمیکنه و پستهای جدید لینک نظرشون دیده نمیشه فکر کنم به خاطر آهنگ باشه! حداقل تو خونه و اینترنت خونه نمیشه دیدشون/ به خاطر همین اینجا کامنت گذاشتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد