شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

نامه شازده کوچولو به بابائی

امروز صبح شازده کوچولو ما خبر دار شده بود که یکی از همکارهای بابابزرگش می خواد بره سفر مکه بنابراین یه لیست از لوازمی که لازم داشت رو برای بابائی نوشت تا بابائی اونها رو برای بابابزرگ فکس کنه حالا شما نامه شازده کوچولو مارو ببنید و قضاوت کنید که چقدر با سلیقه و بانمکه :

سلام بابایی
صبحت بخیر
اینم لیست وسایلی که لازم دارم .


سرهمی پائیزه (آستین بلند و گرم)                       ۰-۳ ماهه        ۲ عدد

سرهمی زمستانه(آستین بلند و گرم)                   ۰-۳ ماهه        ۲ عدد
لباس مهمونی پائیزه و زمستانه (بلوز و شلوار)       ۱۲-۱۸ ماهه     ۲ عدد
لباس مهمونی بهاره و تابستانه (بلوز و شلوار و شورت) ۲۴-۱۸ ماهه     ۲
شورت زیر لباس برای روی لاستیکیم             ۰-۶ ماهه            ۶ عدد
شورت زیر لباس برای روی لاستیکیم             ۱۲-۶ ماهه            ۶ عدد


رنگ همه لباس ها شاد و خیلی قشنگ باشه  طوری که وقتی پوشیدمشون ازهمه خوش تیپ تر بشم .


تازه راهنماییتون هم میکنم .میتونید از فروشگاه سیتی پلازا و مدینه مول خرید کنید . سیتی پلازا روبروی یکی از درهای مسجد النبی است از هر کی بپرسید بهتون نشون میده .


یه ماشین کنترلی مشکی خوشگلم میخوام برای تو ویترینم


اسباب بازی های کوچولو و خوشگل مثل موتور و ماشین که بتونم باهاش بازی کنم تازه مارکش هم می خوام TOLO باشه


نظرات 1 + ارسال نظر
تو و من پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1387 ساعت 11:15 http://u-me.blogsky.com

سلام.وبلاگ جالبی هست در نوع خودش
موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد