شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

خبر خبر: == من پسر هستم ==

سلام به همه بابا ها و مامان های مهربونی که از این سایت دیدن می کنن

راستش بابائی و مامانی امروز رفتن سونو و متوجه شدن که من پسرم .

هر دوشون خیلی ذوق کرده بودن همش برای سلامتی من دعا می کردن شما هم برای من دعا کنید. و اما شما در اینجا می تونید چهره بنده رو مشاهده کنید ( البته از حالا به بعد می تونید من رو عیسی صدا کنید که البته تو پست بعدی علت این رو هم توضیح میدم ).

تصویر عیسی در ۱۵ هفته و ۳ روزگی

تصویر عیسی  در 9 آپریل 2008

البته تاریخ بالای عکس برای فرداست اونم فکر کنم به خاطر اشکال دستگاه بوده البته یه دلیلشم شاید این باشه که فردا تولد بابائی و اینم به خاطر همون اینطوری شده.

 

آخرین خبر از وضعیت عیسی

وضعیت عیسی  در 9 آپریل 2008  

 

نظرات 2 + ارسال نظر
ز - ع .... چهارشنبه 21 فروردین 1387 ساعت 14:30

باز هم تبریک .. باز هم خبرهای خوب ..
با آرزوی سلامتی برای این کوچولوی نازنازی که تو راهه .. و برای بابا و مامان ذوق زده اش که الهی همیشه سالم و تندرست و شاداب باشند ..

سلام عمه زهرای محترم
ممنون که برام نظر می ذاری .
البته باید خدمتتون عرض کنم که کوچولوی پر خیر و برکتی مثل من بایدم ذوق و شور و نشاط و رو برای پدر و مادش به همراه داشته باشه .
شما دعا کنید که همیشه همین طور پر انرژی باشم تا اونها هم خوشحال باشند.
راستی دعا برای رفتن من به مکه با پدر و مادرم فراموش نشه.

خاله زهرا چهارشنبه 21 فروردین 1387 ساعت 23:36 http://tavallodeeshgh.parsiblog.com

سلام خاله جون. تولد بابائی رو هم تبریک میگم. بخشید بیشتر از این نمی نویسم، سرما خوردم بد رقم!
ما هم از محمد صالحمون یه عکس این جوری توی سه ماهگیش گرفتیم. ببینم تو هم مث آقا صالح بهشتی ما خوشگل و ناز میشی؟!!!!!!!
به مامانی سلام منو برسون. خاله سرش خیلی درد میکنه. واسش دعا میکنی گلم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد