شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

مرکز توجه

سلام بابائی

خوبی سلامتی

مثل همه این ایام مرکز همه توجهات خودتی و بحث این ایم هم تهیه سیسمونی شما هست . مامان امروز رفت نینی سالن و برای تو سرویس خواب و بقیه لوازمت رو قیمت گرفت .

خیلی از تخت و کمد و بقیه وسایلش تعریف کرد . می گفت که از رنگ خوراکی تو ساخت تخت و کمد استفاده کردن که اگر خدای ناکرده جنابعالی هوس کردی تکه ای از تخت یا کمدتون رو نوش جان کنین براتون خطری نداشته باشه.

مسئول فروش گفته که تا قبل از پایان ماه خرید کنید و گرنه قیمتها ده درصد گرون میشه . و ما همچنان منتظر تعیین پسریت و یا دختریت جنابعالی هستیم تا تصمیم بگیریم چی برات بخریم .

قرار روز ۴ شنبه مامانی بره سونو تا اگر خدا بخواهد این امر روشن بشه .

من که همش از خدا سلامتیت رو می خوام .راستی امشب دختر عمو  می خواد بره سفر عمره . بابائی ازش خواست که برای سلامتی تو دعا کنه . ان شاء الله با شمای عزیز بریم این سفر مقدس رو . دعا کن بابائی تا بتونیم پول جور کنیم و ثبت نام کنیم .

نظرات 2 + ارسال نظر
مامانی سه‌شنبه 20 فروردین 1387 ساعت 16:06

سلام
واقعا که دعای خوبیه
من که هر وقت تصویر خونه خدا را می بینم به خدا می گم : خداجون یعنی کی قسمتمون می کنی دوباره و این بار با عزیز دلمون بییایم پیشت؟
امیدوارم زود زود باشه. زودتر از اون چیزی که فکرش را بکنیم.

رقیه نادری سه‌شنبه 20 فروردین 1387 ساعت 19:28 http://mypoem.blogsky.com

سلام
متشکرم برای نظرتون شما باید بابای محمد صالح و هانیه زهرا باشین درسته؟
مامانشون که مقامش از فرشته ها بالاتره (اینقدر آسمونی هستن - می دونم که قدرش رو می دونید)- انشاالله دختر خانم گلتون هم از یارای امام زمانمون (عج) بشن.
انشاالله وقتی مکه واستون جور شد حتما هر سه برای منم دعا کنید.
خداحافظ

سلام
خیر من بابای اونها نیستم من از سایت محمد صالح وارد سایت شما شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد