شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

تغییر قالب

بابائی امروز قالب وبلاگ رو تغییر دادم

اینم به خاطر اینه که مامانی سمبل حضور تو در خانه رو یه ماهی قرمز کوچیک در نظر گرفته

اول سال ۳ تا ماهی به نشونه خانواده ۳ نفره مون خریدیم اما ۲ تاشون رفتن به دیار باقی اما از همه کوچیکترشون که از همه چابک تر هم بود هنوز زنده است و با حرکتش .........

خوبی ماهی کوچولو ......

نظرات 1 + ارسال نظر
مامانی دوشنبه 19 فروردین 1387 ساعت 09:33

سلام عزیزم
همه چیز فوق العاده است
قالب جدید هم خیلی قشنگه ُ فقط همون طوری که گفتم جهت حرکت ماهی کوچولو میتونه برعکس هم باشه .
همون طوری که میدونی من خیلی معتقدم که کوچولوی عزیزمون الان جزئی از خداست یک جزئی از یک کل عظیم که هنوز از اون جدا نشده و من امیدوارم که هرگز به معنی واقعی کلمه جدا نشه همیشه و همه جا خدا با او و او با خدا باشه .
و مصداق بارز شعر زیر باشه
مرغ باغ ملکوتم نیم از عالم خاک
چند روزی قفسی ساخته اند از بدنم

البته پرش این ماهی کوچولو را از تنگ کوچک پر از ماهی به تنگ بزرگ را من اینجوری تعبیر می کنم که انشاالله کوچولوی ما همواره دنبال متعالی شدن و پرش به سوی تکامل خواهد بود و خودش را اسیر این دنیای کوچک نخواهد کرد.
به امید اون روز و با آرزوی سلامتی برای همه مسافرهای تو راه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد