شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

نام

سلام بابائی

من و مامانت از روزهای اول زندگیمون گاهی اوقات راجع به وجود نازنین تو و اسمی که قرار بود برات بذاریم با هم صحبت می کردیم .

مامانت از همون اول اسم دختر رو انتخاب کرده بود که آذین بود اما در مورد پسر به نتیجه نرسیده بود .اما با حضور تو و تفالی که به قرآن زده بود نام عیسی یا یحیی را در نظر گرفته بود اما به مرور روی عیسی تاکید کرده تا ببینیم خدا چی می خواهد.

اما در مورد نظر خودم باید بگم که دوست داشتم که اسمت با نام رسول اکرم (ص) شروع بشه  اما مامان میگه دو اسمی نباشه یعنی محمد یحیی یا محمد عیسی رو قبول نداره هر چند که انتخاب نام یه امر مهم در زندگی یه فرد محسوب میشه اما من با توجه به زحماتی که مادرت داره برات تحمل می کنه به نظرم بهتره که حق انتخاب نام رو به اون بدم .

تا خدا چی بخواهد.

مراقب خودت باش بابائی .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد