شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

شازده کوچولو

اکنون به برکت آمدن توست.که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم..

به نام یکتا هستی بخش

آغاز

در ابتدای شروع این دست نوشته ها به نام خدا به روح پر فتوح حضرت رسول اکرم (ص) درود می فرستن و از منجی عالم بشریت درخواست یاری می نمایم.

تصمیم دارم در این صفحه یادداشتهای در مورد پاره تنم و نعمتی که خدا داره برام محیاش می کنه  بنویسم .امیدوارم که خدا این قدرت را در من ایجاد کند تا بتونم حرفایی که به ذهنم می رسه تو این پستها ارسال کنم.

در پست های بعدی بیشتر توضیح می دم.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
آب یکشنبه 5 اسفند 1386 ساعت 18:49 http://bluesky70.blogsky.com

سلام خانم رافع
می خواستم بدونم که شما خوزستانی هستید؟
بعدشهم راستی شما نی نی در راه دارید؟
البته به بزرگی خودتون ببخشید که فضولی کرد.
بیاییت و سر بزنید تا لینکتون بکنم.

آموزش از راه دور فرهنگ نوین
--------------------
فرصتی دیگر برای کسب مدارج علمی
با معافیت تحصیلی برای پسران تا سن 24 سالگی
راهنمایی-دبیرستان-کاردانش-پیش دانشگاهی
-------------------------
بازماندگان از تحصیل و سایر علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت ما مراجعه فرمایند.
www.farhangenovin.ir
-----------------------
هیچ وقت دیر نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد